Dutch Food Week TV
Culemborg, Gelderland
Volgers 6 resultaten
-
Beemster Food Week
De vruchtbare grond in De Beemster, met een specifieke zilte smaak, zorgt ervoor dat er (h)eerlijke streekproducten verbouwd en gemaakt kunnen worden. Deze willen we graag tijdens de Beemster Food Week aan de bezoekers laten zien en proeven. In samenwerking met gemeente Beemster & Purmerend, Beemster ondernemers en VISIT Beemster zetten we de Beemster Streekproducten op de kaart. ONTDEK de parels van De Beemster PROEF de liefde en passie GENIET van de (h)eerlijke smaken BELEEF De Beemster Streekproducten
5 volgers
-
De Kookhoek
De Kookhoek is een platform over eten&koken voor kinderen. De Kookhoek maakt kookvideo’s en kookboeken voor jong en oud. Kinderen én hun ouders, broer, zus, vriend, tante of meester steken hun handen uit de mouwen en maken de lekkerste gerechten. Door de unieke combinatie van verhalen, achtergrondinformatie en recepten leer je niet alleen hoe je gerechten kunt maken, maar ook waar de ingrediënten vandaan komen. Want hoe groeit een appel, waar vind je bloemkool en hoe wordt kaas gemaakt? Met De Kookhoek wordt koken leuk, leerzaam én lekker.
2 volgers
-
De Week van Ons Eten
De Week van Ons Eten is de tweede week in oktober, van 5 t/m 12 oktober 2024, waarin we iederen bewust proberen te laten genieten van goed en gezond voedsel, want het smaakt beter als je weet wat je eet. Onze fantastische voedselsector en innovatie in alle schakels van de keten; alles over voedsel heeft een plek tijdens De Week van Ons Eten. Wil je meer weten over de achtegrond, het bestuur en het projectteam? Lees dan snel "over ons"!
27 volgers
-
Imagro
Imagro houdt zich bezig met bedenken en effectief implementeren van oplossingen voor maatschappelijke, strategische en communicatievraagstukken. Niet door plannen te maken, maar door aan te pakken: we bouwen bruggen, creëren beweging, zien uitdagingen in onze samenleving als innovatiekansen en koppelen strategie aan creatie. Oftewel, laten zien dat (en hoe) het wél kan. In onze visie vormen bedrijven de sleutel tot het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. Dat is wat we bedoelen met kansen creëren en... Nieuwe perspectieven. Daar gaat het hart van onze adviseurs, creatievelingen en online experts sneller van kloppen. Net als onze opdrachtgevers en partners geloven wij dat een betere wereld binnen handbereik is. Een wereld waarin we voedsel duurzamer produceren, mensen gezondere keuzes helpen maken en een leefomgeving creëren die inspireert en verbindt. Een wereld die we beter willen achterlaten. Netto positief. Minder slecht is voor ons simpelweg niet goed genoeg. Imagro brengt deze duurzame toekomst integraal dichterbij, door nieuwe perspectieven te ontwikkelen op Agri, Horti, Food, en Leefomgeving. Daarmee voeden we de vooruitgang.
2 volgers
-
Nationaal Actieplan Groenten en Fruit
Tijdens de Dutch Food Week 2021 organiseren wij op 14 oktober de Nationale Groente- en Fruitdag. Het thema van dit jaar is 'Ga voor kleur Break' met daarbij de slogan "Snack met groenten en fruit je middagdip eruit!". Samen met zo veel mogelijk partners vragen we aandacht voor de 'Ga voor kleur Break' als extra moment om groenten en fruit te eten. Kijk voor meer informatie op onze website. Het Nationaal Actieplan Groenten en Fruit (NAGF) is een samenwerkingsverband tussen de overheid, het bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties. Het doel van het NAGF is om de consumptie van groenten en fruit in Nederland te stimuleren door het vormen van een brede coalitie met o.a. de vereniging GroentenFruit Huis en het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. Wij zorgen voor verbinding tussen initiatieven en organisaties en dragen zo bij aan de versnelling van activaties naar de consument. Hiernaast beheert het NAGF het informatieplatform Veggipedia en het communicatieplatform Ga voor Kleur.
7 volgers
-
World Food Supply Change
World Food Supply Change is a Dutch based organization. It’s mission: Dividing the World’s food supply in a way that it is more fair to all, so that everyone can eat a healthy meal every day. This by labeling consumable products in which the consumer directly contributes to a fairer distribution of food supplies.
3 volgers